Kilpkonna liigutamine

Liikumine edasi või tagasi

distance = 5  # pixels

turtle.forward(distance)
turtle.fd(distance)  # shorter version, same command

turtle.backward(distance)
turtle.bk(distance)
turtle.back(distance)

Liikumine kindlasse punkti. Kõik kolm viisi on identsed, seega võimalik on ka näiteks setposition(x, y), goto(position) jne.

x, y = 100, 50  # coordinates

turtle.goto(x, y)
turtle.setpos(x, y)

position = (20, 20)
turtle.setposition(position)

Ühe koordinaadi muutmine

turtle.setx(24) # move along x-axis only

turtle.sety(10) # move along y-axis only

Pööramine n kraadi võrra. Näiteks kui alguses on kilpkonna suund 90 kraadi ehk üles, siis right(90) järel on suund 0 kraadi ehk paremale.

angle = 10  # degrees

turtle.right(angle)
turtle.rt(angle)

turtle.left(angle)
turtle.lt(angle)

Suuna seadmine. Suund määratakse kraadidena olenemata sellest, mis oli suund enne.

turtle.setheading(180)
turtle.seth(180)